czwartek, 24 stycznia 2013

Pesymistycznie

Właśnie jestem po obejrzeniu filmu "Julie i Julia". Po jego oglądnieciu doszłam do wniosku ,że  mam coś z Julie tzn brak wiary we własne możliwości.....Chciałabym coś zrobić , ale z góry zakładam że zakończy sie to klęską, że nie potrafie tak zrobić tego dobrze jak inni , że jestem za słaba psychicznie. Ciężko żyć ludziom cholera z takim charakterem , z brakiem wiary we własne możliwości. Diete staram się wdrożyć we własne codzienne życie od dawien dawna i co?? I im więcej myśle o tym, to tym częściej chce mi się jeść. Z Ewą Chodakowską ćwiczyłam góra 10 dni ,przyszły święta i od nowa etap objadania się. I tak od kąd zalajkowałam ją na Facebooku i widzę jej motywujące hasła to  tak sobie postanawiam od każdego poniedziałku że to właśnie ten dzień , hahah jasne :) Noi co ja mam ze sobą począć, no co?? Nie doradzicie mi ,bo żadko kto tu zaglada , ale jak ma zaglądać jak się nigdzie nie udzielam.I tym o to sposobem sama sobie jestem winna. Taka mała,zakompleksiona w sobie Sabinka.Troszkę poużalania się nad sobą , i aż człowiekowi lepiej :)

Koniec z marudzeniem ,czas na skromną stylizację. Od niedawna pewnie nie jednej  znane t-shirty z napisami, które i mi przypadły do gustu. Moją zakupiłam w New Look, ale zauroczyły mnie również te które oferują w swojej ofercie POZERKI T SHIRT i SHOOT,girl. Na wiosne i lato jak znalazł. Wystarczy do nich założyć zwykłe rurki i już się wygląda świetnie. Ja do swojego t-shirtu założylam spódnice Mosquito ,firma jak dla mnie prężnie się rozwijająca ,oraz oferująca coraz to lepszy asortyment . Kiedyś nie bylam do końca zadowolona z jakości ich ubrań , ale teraz z czystym sumieniem mogę polecić ich ciuszki :) I pewnie jeszcze nie raz coś zamówie. Rajstopy z imitacją zakolanówek zakupione na intymna.pl. Torebka , z którą żadko się rozstaje zakupiona na allegro z Atmosphere. Pasek H&M. Botki powtarzające się w pierwszej notce czasnabuty.pl.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz