niedziela, 13 stycznia 2013

Khaki.

 Moja dzisiejsza stylizacja  to połączenie koloru khaki z szarością i czernią.Czyli kompletne zaprzeczenie tego co mamy dziś za knem,czyli pieknej białej zimy:)


Kurtke parke kupiłam o ile mnie pamięć  nie myli rok temu już na wyprzedażach w H&M.
Jak dla mnie jest świetna bo bez  względu na to czy jest Wiosna, Jesień czy Zima ,to jest mi w niej bardzo ciepło. Mini i oversize też dawno zakupione rzeczy w New Yorker ,i do tej pory się również sprawdzają. Natomiast botki zakupiłam dość niedawno ,choć krążyłam koło nich dość długo , ale to ze wględu na to że czekałam aż ich cena ulegnie zmianie. I tak też się stało :) Zakupione w New Look za 85 zł. Chusta w czaszki również z New Look za 39 zł. 





Parka - H&M
Oversize - New Yorker
Mini- New Yorker 
Chusta- New Look
Botki- New Look
Zegarek- Geneva 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz